Pang på rödbetan ;)

Godkväll!
Fredag idag, och det kan inte bli mycket bättre! Har haft en kanondag, faktiskt! Förutom att det gick pissdåligt på engelskaprovet, jag kan mycket bättre! =(
Annars så hände det lite roligt i skolan idag, Daniel trampade ner en gardin i cafetérian t.ex, redigt kul xD Hahahahaha!
På idrotten var det inte lika kul, höll på att svimma p.g.a min höjdskräck (a) Vi skulle gå balans gång högt uppe i luften, vilket inte var någon höjdare, xD Första gången fick jag hoppa ner för att jag höll på att svimma.. Andra gången gick det bättre, och jag klarade det i alla fall!
Sen när jag kom hem, skjutsade vi Hampus till Långemåla & sedan träffade vi Annelie,Peter,Agnes & David på affären, och vi bestämde att vi skulle åka till dom och fika.
Åååååh, vad jag har saknat min Angelica! :') Mycket mycket trevligt att träffa henne :D Hoppas du läser det här nu, Angelica! ;-)
Sen nu håller mamma & jag på att göra tacopaj. Och sedan blir det Idol & Skumtomtar :D Mums :*
Erik har åkt till Stockholm idag, kul för honom! =)
Imorgon kanske det blir Bandy, vi får se. Måste också städa mitt rum så vi får se hur det blir..
Nu ska jag kolla till Pajen, vi hörs :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0