JAG MOT VÄRLDEN.

Just nu känns det lite så ^^ Känner mig väldigt ensam..
Men, jag överlever! Det har jag gjort alla andra gånger, så varför inte denna gång också ?

Känner att min blogglust börjar komma tillbaka lite nu.
Ikväll har jag inte gjort så mycket, gjort lite spanska & ska snart läsa lite hemkunskap.
Erik kom inte ikväll, vilket känns lite dystert, men det är bara att bita ihop tänderna och försöka vara glad, för då tillslut blir man också glad har jag kommit på ;-D  Huhu.
Ikväll blir det lugnt, ska somsagt läsa hemkunskap, och så funderar jag på att gå och lägga mig tidigt ;p
Idag på morgonen skulle mamma till oskarshamn till sjukhuset, så hon åkte med erik & conny.. Och då tänkte jag att jag skulle gå och säga hej till erik, i bilen men det hade visst inte varit så där jätte populärt att jag gjorde det, kul.. (n) Han sov i bilen, men ändå!? :'o menmen, inget att hänga upp sig på.

Konfirmationen var bra, vi gick någon slags "tipsrunda" och så skulle vi kolla hur mycket vi hade lärt oss under den tiden vi har gått. Det gick bra för våran del och det kunde nog inte ha gått bättre heller xD Efter det cyklade jag med Sumpan hem, i ÖSREGN! Såg ut som om jag var helt svettig när jag kom hem.

Imorgon är det torsdag vilket betyder: EN TIMMES LUNCH,HEMKUNSKAP,TVÅ DAG KVAR TILL HELG! =D
Tänkte slänga upp en bild på hur jag klippte mig, men jag känner verkligen inte för att göra det. Jag blev faktikst inte så nöjd och jag känner mig så äckligt ful +o( Bläääh!

Nej nu ska jag.. hm... jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag vill iallafall inte skriva mer nu ;)
Pusshey.




jag saknar min älskling, jag vill att han ska vara här nu! Så jag kan pussa på honom... :'$




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0