ingen mår så bra som jag (y)

Är hemma nu, och snart ska vi iväg igen! =)
Blev middag hos mormor idag, mamma faster kom. Och jag hade inget o göra, så varför inte följa med? ^^
Ikväll ska vi till familjen munter, tyvärr är inte Nellie hemma, vilket är väldigt tråkigt.. Men jag får hålla på lite med Theodor, den sötingen!
Hade tänkt att läsa lite so,biologi,fysik nu.
För att senare (försöka) städa på mitt rum, lite iallafall sen får jag ta resten imon!
Imorgon är det kyrkan och Fars Dag.
Sen börjar veckan igen, hoppas att vi får åka till Hultsfred till kommun huset på tisdag! =) Sen ska vi skriva nästan hela veckan, och sen komme helgen som kommer bli väldigt kul :D på lördagen ska vi ha gäster, oj så kul!
Okej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Har inte så mycket mer att komma med ;)
nej, det får räcka! Kanske slänger in ett inlägg ikväll sen också, vi får se!
pusshey



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0