I'm gonna do all that I can.'

Godkväll folket! :-)
Har varit en toppenkväll, verkligen! ni skulle bara veta hur bra jag har mått den här kvällen, allt tack vare Evelina & Lovisa, ett stooooort tack till dom ♥
Vi åkte runt ett, och var i Oskarshamn runt två. Vi gick och köpte dricka och sedan gick vi och hämtade våra biljetter till New Moon ♥ Sedan gick vi och satte oss i Gallerian.. Och då kom det fram en FULLEGUBBE och började prata med oss :'O han visste min skostorlek också :s Och jag slingrade mig ur det genom att säga att vi var tvugna att gå nu. Usch, vad läskigt det va!
Senare började filmen, och gud så bra den var! :D Fast jag blir lite arg på hur den slutade. Men vi bestämde att vi tre skulle på tredje filmen också, vilket kommer bli kanon!
Och nu har mamma och jag precis ätit. Och sen vet jag inte om jag ska till Erik, får se vad han säger ;-)
nej nu ska jag lägga in lite bilder också, vi syns!

HAR NI SETT NEW MOON? OCH VAD TYCKTE NI? =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0