Goodmorning boys and girls.

Tjenixen där ute! ;)
Här sitter jag i väntan på att få gå till bussen, som tar mig till skolan.
Har ju sovmorgon, vilket är väldigt skönt! Fast då gäller det ju att man verkligen sover till tjugo över sju, vilket jag inte fick göra idag! Svante kom och väckte mig KVART ÖVER SEX! en hel timme före jag skulle gå upp egentligen -.-  woho...
Aja, idag är det ju skola, blir klassråd,engelska,svenska,idrott & so.
Sen får man åka hem och städa, tror jag det blir idag ;) Ser inte så där jättefint ut på mitt rum, kan jag säga.. haha! Ikväll är det Idol också, hoppas det går bra för Erik :D
Nej nu ska jag börja göra mig iordning, ska till bussen alldeles strax, vi hörs nog när jag kommer hem!
Pusshey.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0