Evacuate the dancefloor'

Tjenixen!
Har nästan precis kommit innanför dörren, har varit på bandybanan hela kvällen vilket gillas något enooooormt!
Fast först var vi ju hos Munters och åt, och sen vid sju gick jag till Eve och vi cyklade till bandybanan, tyvärr va målilla matchen slut, men det gick rätt så bra ändå ;D Har varit där ända tills nu.
Har fått några busvisslingar av bandyspelare jag inte känner, hahaha xD kul ju ^^
Har också umgåtts med mycket mycket trevliga & bra människor!
Sen skulle alla hem vid halv tolv, så mamma kom och hämtade mig.
Och nu sitter jag då här, och ska snart lägga mig i sängen och sova typ ;p
Imorgon är det söndag, vilket betyder att det snaaaart är skola igen.. Både bra & dåligt.
På tisdag ska vi förhoppningsvis till kommunhuset, vilket gör att man slipper alla de här tråkiga lektionerna som: teknik,fysik,biologi & kemi, YES!  Tumme upp på det (y)
Imorgon hade jag tänkt att hinna med:

* Öva på läxor

* Städa mitt rum, som verkligen behövs!

* Ta det lugnt, för att klara av en vecka av skola igen.

Nu ska jag ta att sova, vi hörs nog imorgon!
GOD NATT PÅ ER!
Pusshey



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0