Du vet inte vad du har, förrns du förlorar det.'

Tjollahoppsan bloggen.

Skolan för min del idag, men vetifasen om jag orkar gå imorgon... Har så sjuuuuuuukt ont i magen! :o
Men det kan ju ändra sig över natten, vem vet.
Skolan somsagt. Började med matteprov som kändes kanon :D Efter det so, och sedan lunch. Ida fick åka ambulans :( jag tänker på dig vännen! <3
Efter det var det spanska & hemkunskap. Makaronipizza och något annat jox ;p haha!

Utvecklingssamtal efter skolan sen, med bara Henning eftersom Inger hade fått åka hem..
Men det gick väl med Henning också, men jag hade hellre haft Inger om jag säger så! ;-)

Ikväll ska jag läsa 10 sidor(!) i so, och ska också försöka läsa lite biologi, men får se hur det blir med den saken! =)

Imorgon är det adventsgudtjänst på morgonen, och det betyder att vi får sluta en timme tidigare på eftermiddagen eftersom vi flyttar våran so-lektion så vi kan fika på den :D Woho! Skridskor imorgon också, men får se om jag är med.. Får ju se om jag ska till skolan för det första. Huhu

Hoppas jag får träffa Älskling imorgon, på vår dag <3 jag saknar honom just nu!  :(

Nej nu vet jag inte redigt vad jag ska göra, men har inget mer att skriva. Så antingen hörs vi senare ikväll eller förhoppningsvis imorgon!
Puss på er.

ida
2009-11-26 @ 19:00:04
URL: http://idasignekristina.blogg.se/

tack :) jag mår bra nu :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0