Du gör mig till den lyckligaste, på denna jord...

....TÄNKTE BARA ATT DU SKULLE VETA DET. ♥


Godkväll!
Nu när jag loggade in, såg jag att jag hade 9 komentarer! Nio helt unika komentarer, gud så glad jag blev :D
Så många komentarer har jag aldrig haft, så tack för det ♥
Har inte hänt så mycket idag, har varit trött som jag skrev innan & haft ont i huvudet vilket inte är så kul..
Höstlovs veckan har varit kanon! Tyvärr har jag inte hunnit med det jag skulle göra. Men det går ju att ta igen någon annan gång! Helgen som kommer t.ex, är ju älskling i Stockholm och jag har hela helgen för mig själv :D Både lite skönt & jobbigt eftersom jag inte träffar han förrns om två veckor men jag klarar mig nog! =)
Får se om jag är med kompisar och sånt, var ju så länge sen! Men vi får se, hihi!
Eftersom vi inte träffas förrns om två veckor, var det så himla mysigt att han sov här inatt, kunde inte ha blivit ett bättre slut på mitt höstlov. Han är perfekt!
Ikväll är det tv:n som gäller & spanska provet. 150 glosor tills på tisdag, och jag kan nog nästan 130 av dom, vilket inte är så dåligt ;D hoho!
Jultidningarna är också snart ute, vilket betyder att jag snaaaart får min tv med inbyggd DVD, wooohoooo!
Kan knappt vänta! Vill ha den nu, så jag kan ändra om på mitt rum, wiieh :)
Imorgon är det skola, och första lektionen är det syslöjd med Majvor, men jippi vilken bra start på skolan! NAAAAT (n)
Idol också i fredags, Erika åkte ut. Vad tyckte ni om det?
Själv hejar jag inte på henne, så för mig spelade det ingen roll. Min favorit är nämligen ERIK GRÖNWALL! Vilket röst! :D

Nu ska jag gå och spela wii med min kära bror.
Hoppas att jag får liiite fler läsare nu, det skulle vara superkul :D
PUSSHEJ








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0