Det börjar lida mot jul..'

Åh, så härligt! Jag älskar allt som har med jul och göra.
Snön [ man kan ju hoppas på det i alla fall ;) ] Sen älskar jag också; Julpyntet och när man får klä granen, att få umgås med de man trivs bäst med <3
Och julmaten! :D oj, vad jag längtar. Och till den 25 december, då vi åker till farmor & farfar och äter älgkött,potatis & brunsås, det är grejer det!
Och göra julkort & köpa julklappar är ju också väldigt mysigt.
Därför kan jag fråga EMMY EWERTSSON vad du önskar dig i julklapp? =)

På söndag, ska vi åka till Ullared och handla julklappar, och jag ska köpa julklappar till många i år, haha.
Frågan är bara vad jag ska köpa till alla? Svårast är nog Erik måste jag säga! Jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa. Så om ni har förslag så skriv en komentar!


Bilden är tagen av mig förra julen med Idahos kamera :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0