Då är man vaccinerad mot svininfluensan..

God eftermiddag.
Skola idag, och först var det adventsgudstjänst. De som sjöng och spelade var jätteduktiga, det var synd att vi hade några bakom oss som skrattade åt dom :@ Speciellt åt en som spelade saxofon, och jag vet eftersom jag har spelat att det inte är så lätt! :O

Sen var det vaccination mot svininfluensan... Höll på att svimma och så grät jag lite också :$ menmen.
har också varit och kollat mitt bankkort så jag får ett nytt eftersom mitt inte funkar längre.
Har också varit hos mormor och spelat kort & ätit hennes goda bullar :D MUMS!
Sen hem och nu vet jag inte redigt vad jag ska göra.
Städa och plocka iordning i mitt rum blire nog.

Nej vi hörs antagligen ikväll också, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0