borta bäst, inte bäst

Janne Tövas egna ord detdär ;-)

Gissa om jag är riktigt trött nu! Vi åkte iväg till Ullared runt fem imorse, och har inte sovit sen dess..
Har sprungit inne på Gekås heeeeela dan och shoppat loss!

Blev en hel del faktiskt.

En kappa
julklappar åt alla fina personer (Emmy,Erik,Evelina,Louise,Carina,Johnny)
vantar
halsband
ansiktsmasker
minneskort till mobilen
film
Mjo, som sagt blev en hel del! Blev också lite "onödiga" grejer som mamma och jag plockade på oss ^^

Är somsagt lite trött nu, och jag vet inte om jag orkar med skolan imorgon, som börjar med syslöjd..
USCH!

Imorgon ska jag slå in alla pakter så att dom inte ligger framme om någon skulle få för sig att titta in ;)
Skriver imorgon också, har inte så mycket ork kvar..
Pusshey




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0