Baby, you're all that I need.

Godkväll bästa läsare.
Hoppas ni har haft en bra dag och också en bra kväll!
Skola idag, bara tre lektioner och sedan Kommunhuset. Gick bra tycker jag, Poodan & jag är framåt ;D Haha!
Sen när jag kom hem, la jag mig lite vid tv:n och sedan lagade jag min & Eves gooooda köttfärssås ^^ Mums :*
Och nu gör jag inte så mycket. Sitter nästan och blundar med ögonen, dom svider och gör ont som satan.. :'o usch..
Imorgon är det skola & konfirmation. Åh, det bästa med onsdagar är att helgen börjar närma sig. Kan inte bli bättre :D Känns som om veckan kommer gå väldigt fort, vilket är både skönt & lite jobbigt. Ibland önskar man att man bara kunde stanna tiden..
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Har ingen fantasi heller ;)
Hade tänkt lägga upp bilder från lördagen på bandybanan, men jag orkar verkligen inte just nu. Får ta det en annan dag istället.
Pusshey



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0