superbra dag, verkligen!


den bästa som finns, <3

tjoho
idag har det varit en riktigt bra faktiskt.
började med matte i en timme, gick bra!
sen var det syslöjd, men så kom tesa och ropade att det inte var någon slöjd. gissa om vi blev glada! (A) haha :D
sen spanska, gick också bra.
och så hade vi lunch.
sen när det var svenska hade vi ingen lärare, så då fick vi håla där med! :D
så då var det några som gick o frågade Tina om vi kunde få ha engelska lektionen tidigare, så vi kunde ta tidiga hem.
och det fick vi, så vi slutade vid två och hann med tidiga :D



jag hade riktigt ont i magen på eftermiddagen, och eftersom erik sa att han inte kunde komma så tänkte jag sätta på en film och lägga mig i sängen och ta det lungt :)
precis när jag hade satt i gång filmen hörde jag en bil & såg en grön keps i fönstret.
det var erik som kom, utan att jag visste om det!
det var riktigt gulligt av honom! :D
så vi såg på film och hade det mysigt.
tack så mycket töt, för att du kom. kunde inte ha blivit bättre!
sen när han hade åkt hem hjälpte jag mamma med tacosen.
och nu ska jag gå in i duschen & sen läsa på lite spanska.
imorgon är det fredag, gutt!
jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
antingen blir det erik eller vara hemma, får se :)
orkar inte mer nu. och så måste jag in i duschen!
vi hörs,
pusshej ;*
ida
2009-05-07 @ 22:20:57
URL: http://viderung.blogg.se/

sötasteparet.se :D

FURNISH.etc
2009-05-08 @ 09:21:24
URL: http://furnish.blogg.se/

vilken filur han är bror min! haha. så gulligt gjort!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0