sjättemajtvåtusennio

hej på er.
bra dag så här långt?
själv har man lite tråkigt nu framåt "kvällningen" det är tråkigt väder och jag har ingenting att göra!
speedwayen igår var väl helt okej.
fast jag blir trött på min riktigt irriterande bror!
att man aldrig kan få vara ifred! :@ ååååh

aja, annars var det bra.
träffade eve också, det gillas! :D
erik var också med, mys ^^
åkte hem och sov.
idag var det skolan som vanligt då.
började med spanska, so, lunch, matte, idrott & so
satt med erik hem, som vanligt ^^ haha
och sen hem och inte göra mycket alls.
borde kolla lite på spanskan, eftersom sandra tycker att jag slarvar? :S
aja, orkar inte mer. vi hörs! :)
pusshej ;*

FURNISH.etc
2009-05-07 @ 20:19:09
URL: http://furnish.blogg.se/

vilken tur att allt var bra mellan dig och erik <3 blev lite orolig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0