mycket bra & lång(?) helg!

Hallå där ;)

Helgen har varit toppen, verkligen!
Fredagen började med skola, som vanligt. biologi,spanska,bild,lunch & svenska, inget märkvärdigt.
Fast svenskan var det lite strul med. Vi slutade vid halv två, fast jag fick stanna i datasalen till tio i två istället, vi skriver ju dikter och min hade inte kommit, så där fick jag sitta. Fast allvarligt, det gjorde inte så mycket. Erik var ju där, så då satt jag och pratade med dom lite :)
Resten av dagen rullade på ( tills bussen kom, menar jag)
Tog bussen hem till Erik, eller vi gick av vid skolan och så gick vi till macken för att hämta hans bil.
Vi åkte och "storhandlade" haha!
När vi kom hem gick jag ut med Pia & Erik plockade in. Efter det åkte vi till mig :)
Vi grillade & såg på talang.
Erik sov hos mig också, det var mysigt! (A) Fast jag vet inte hur mycket jag sov egentligen. Erik sov ju som en stock, han kan ju somna vartsom helst & hur som helst xD haha!
Aja vi vaknade vid halv sju tror jag. och låg och pratade, myyys ^^
Han åkte hem vid åtta tror jag, han skulle till Sörvik.
Sen fick mamma & jag för oss att åka till Växjö och hälsa på min moster & kusin Maja :D
Så vi åkte dit. Och Maja skulle handla konfiramtion/skolavslutnings klänning. Så jag tänkte att jag också skulle kolla lite :D
Och jag hittade "lite" faktiskt :D


turkos klänning, Gina Tricot
randig klänning, JC
vit kofta, Gina Tricot
två linnen, JC
två pikéer, Inter Sport
och en skolavslutnings klänning, Gina Tricot. Har bild på den, men får inte visa den för mamma ^^
Nöjd fakstiskt :D
Vi åt och lite sånt, och så åkte vi hem.
På kvällen åkte jag till Erik, mysigt (A)
Vi grillade & kollade på Eurovison Song Contest.
Inatt hade jag min säng för mig själv, lite tomt ^^ haha!
Mamma väckte mig vid kvart i nio, och sa att vi skulle åka till Kalmar, jippi...-.- haha
Så vi åkte dit, och jag handlade en bikini, Stadium
Vi handlade också lite smått & gott på City Gross.
Och nu till det vi egentligen åkte dit för, var att hämta en dörr på BauHaus.
Vilket bestyr säger jag bara! Men vi fick den till slut.
Vi åkte med Morbror & Cina hem till dom, och åt fisk & potatismos, mums! :D
Efter det åkte vi och hämtade Hampus i Lindsdal och sen hem, äntligen!
Och sen ikväll har det inte hänt så mycket.
Nej nu har jag ont i fingrarna av allt skrivande ^^
Försöker skriva imorgon, om inte så syns vi någon annan dag!
Pusshej ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0