JAG ÄLSKAR DIG, <3


den här bilden visar inte så mycket av hur jag har bränt mig idag!
jag ser ut som en kräfta! :O inte så jättekul precis :(

aja, idag har jag suttit ute i solen i tre timmar eller något, inte smart! :O
sen på eftermiddagen åkte jag till erik, alltid trevligt! :)
det känns så desperat att skriva i detalj vad vi gjorde, så jag gör inte det.
vi såg på så ska det låta i alla fall.
jag åkte hem, såg lite på tv:n och nu sitter jag här.
imon ska vi till kalmar, men jag vet inte om jag orkar följa med dit.. sitter nog hemma och solar ryggen istället! :D
nej nu orkar jag inte, funderar på att se på någon film och gå och lägga mig, inte för att jag vet hur det kommer gå.
JAG GILLAR INTE ATT VA BRÄND...!
aja, vi hörs hörrni!
pusshej ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0