I honestly love you, <3



T O V A   Ä R   G L A D   I D A G  !

Hallå där.
Länge sen sist nu, men nu får jag ta tag i det igen!
Det är fredag idag, och det gillas riktigt mycket!
Dagen har gått snabbt med roliga och mindre roliga lektioner, höhö.
Först bilogi, och det är första gången jag har sett Elisabeth vara arg! :O
Sen spanska, med Katarina -,- Men det gick faktiskt bra!
Efter det bild, som gick inte som jag hade tänkt mig.. Trodde något, som inte blev så.
Men aja, det ska jag inte hänga upp mig på!
Vi hade lunch och sen svenska.
Tog tjugo i två bussen hem och jag satt med Louise, woho! <3
Jag gick hem till mig, och så har jag väl inte gjort så mycket idag.
Har läst so:n,fotat lite & haft riktigt tråkigt resten av tiden.. ;)
Nu, senare blir det att läsa det sista på so:n, se på film eller något sånt. Vi får se.
Vill helst va vaken när mamma & Erik kommer hem.. :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och fötter, det får vi helt enkelt se då :D
Nej, nu ska jag se om det finns något på tv:n eller om jag har någon bra film.
Vi ses snyggingar :D
FURNISH.etc
2009-05-30 @ 13:42:04
URL: http://furnish.blogg.se/

Härligt o höra att du mår bra! Ja just de, Erik och din mamma va på Liseberg igår va? Så kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0