I don´t wanna look like a fool in your eyes.



Igår var det skola för mig. kände att jag verkligen ville gå och se alla utklädda, jag fick stå ut med "lite" ont magen.
Det var jättemånga som var riktigt bra utklädda! :)
Fast jag måste säga att Johannes var nog min favorit! ;) Erik var också jättfin! haha
Dagen rullade på med alla möjliga lektioner.
Tog bussen hem och så sa Erik att han skulle göra engelska läxa, men fattade ingenting. Så jag följde med han hem, och hjälpte honom! :)
Vi åkte till hans mormor & morfar och fikade "lite", det var jättemycket! xD haha.
Vi gjorde engelska typ hela kvällen, och han blev färdig som tur va!
Jag åkte hem runt halv nio.
Sen ingen skola för mig idag. har ont i magen, som vanligt. Men kommer förhoppningsvis imorgon.
Det är fredag imorgon också, det är härligt :>
Idag har jag inte gjort så mycket. Sett på film, och lite sånt. Har också broderat lite, så inte Majvor blir sur (A)

Nej nu ska jag ta mig något att äta, har inte ätit än.
Vi kanske ses sen! :)
Pusshej ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0