helg igen, och det gillar vi! :)


jag längtar nu!

hej på er.
hann inte blogga igår, förlåt!
följde med Erik hem och sen var jag där hela dagen/kvällen.
skriver som förra gången, tänker inte skriva i detalj vad vi gjorde. känner mig så desperat då (A)
åkte hem vid elva eller något.
hade jätteont i halsen och täppt i näsan, så jag gick o la mig direkt.
vaknade idag vid nio eller något, men gick inte upp förrns halv tio.
så nu är jag både trött,ont i halsen & jättetäppt i näsan! Erik har smittat mig -.- haha
idag vet jag inte riktigt vad det blir, men det blir nog Erik en stund.
ikväll är det gp också, det gillas :D ikväll hoppas jag mer på hans i alla fall,han körde ju inte så bra förra gången.
orkar inte mer nu, ska gå och ta nässpray och sen lägga mig vid tv:n :)
vi hörs hörrni!
pusshej ;*

FURNISH.etc
2009-05-11 @ 10:32:54
URL: http://furnish.blogg.se/

Förstår att du längtar! När är det ni åker?



Tipsar dig om den nya tävlingen på min blogg också, där du kan vinna en snygg väska! Välj mellan 40 olika, och hitta din favorit ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0