25 maj 2009

Hallå där.

Helgen har varit superbra, verkligen! :)
Fredagen var det ju urnsättning,kalas och så såg mamma och jag på film.
Lördagen städade jag lite, och på dan åkte jag till Erik.
Han hade gjort en överraskning (A) Piknick var det, myyyyyyys! :D
Jag sov hos han, och på söndasmorgonen åkte vi till Sörvik, fint vare!
Magdalena och jag krattade och så. Erik,Conny och Anders(?) satte upp takplattor.
Erik och jag skvätte "lite" vatten också, jag var dyngsur! xD
Och på kvällen åkte jag hem sen.
Och nu så var det måndag igen, som vanligt. Lite segt faksitkt..
Det började med en "stads vandring" hmm.......?
So, Håla och gå och äta plättar hos mormor med bästa Syster <3
Klassråd,engelska och sist fysik, med katarina -.-
Åkte hem, och vad har jag gjort hela dan? :S Inte ett dugg!
Nej, nu orkar jag inte mer. Finns ingen ork i finrarna xD
Vi ses.
Pusshej ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0