sjuk


sjuk idag också..
så idag har det blivit att ta fram tofflor,halstabletter & en bra film! :)
Ps.I love you är en riktigt bra och mysig film om man är sjuk!
gick upp vid halv elva idag. har inte ont i huvudet så mycket längre, så förhoppningsvis blir det skolan imorgon.
orkar verkligen inte va sjuk mer! :o
ikväll blir det nog att öva lite på engelskan och sånt. kanske städa lite också, det behövs!
usch vad man blir trött av att va sjuk, och bara ligga hemma! inget kul alls! och så saknar jag min finaste! :(
saknar många andra också för den delen. och mikas & mina upptäcksfärder! :O
nej nu finns det inget mer att skriva känns det som, jag bara slösar tid ;)
hoppas vi ses i skolan imorgon hörrni! :)
pusshej ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0