onsdag=snart helg! :D

tjoho!
skolan idag, kändes väl helt okej :) tesa är tillbaka med! :DD
dagen började med en timmes spanska, övade lite till provet imorgon-hoppas det går bra :)
efter det, åttio minuters so...? |-)
sen lunch, mika & jag gick på upptäcksfärd! redigt kul måste jag säga ;) haha
gick till tesa efter den lilla "upptäcksfärden" sen kom erik & erik från maten, trevligt trevligt.
efter det var det matte,  gick sketabra! :D
idrott sen efter det, volleyboll. stackars ida! :O :(
gick till tesa efter idrotten lite :) har blivit mycket tesa den här dagen ^^ haha.
och sista lektionen en timmes so.. gjorde färdigt det vi höll på med, och började på en ny teckning? ;)
sen gick jag till tesa igen, haha. satt med erik ett tag, med dig mår jag så bra! :) <3
vi gick till bussen, eller vi stannade och pratade med robert & jonte med, haha.
fy fasen vad taskig eric är :o haha
satt med louise på vägen hem. trevligt! har saknat henne <3
gick hem och åt lite. sen nu sitter jag här, och gör ingenting? :s
blir väl att öva på spanska provet och sånt sen.
sen imorgon, vad händer då? ingenting!
aja, det här får räcka tycker jag :) vi ses när vi ses! (:

jag älskar dig! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0