I wanna grow old with you.


blir nog troligtvis att köpa en sådan här snart! :DD

tjo!
kändes länge sedan jag skrev här. så här kommer ett försök på ett gaanska lång inlägg, eller man kan ju alltid hoppas i alla fall! :)
torsdag kom jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt.
fredag: då följde erik med mig hem, myyyys! (A)
vi åkte med och lämnade hampus halva vägen till kalmar. sen på kvällen såg vi på let´s dance, grattis till magnus samuelsson som vann hela alltet! :D sen blev det mest mys, ;* tack för kvällen! :)
på lördag förmiddag/dag så gjorde jag inte allt för mycket. satt mest vid datorn och var nervös tror jag ;)
och på eftermiddagen kom erik! :D vi såg på kopps och mös, han är så otroligt bra! (A)
vi hade också lite "för fest" och spelade alfapet xD mamma vann, och erik sist.
och vid tjugo över åtta började vi göra oss iordning inför festen i fröreda.
var väl färdiga vid halv nio eller ngt tror jag. så vi satt lite vid datorn innan steen kom vid tio i nio.
vi åkte då till fröreda, där var det full rulle redan när vi kom!
och det var ju några som kanske hade fått i sig liiiiite för mycket redan då? ;p haha
jag var mest med erik hela kvällen :) riktigt roligt! :D
kvällen var en blandning av skratt,sprit & tårar! ;)
kanske inte ska gå in mer på det.
erik & jag åkte hem vid kvart över tolv tror jag. vi hittade fredrik johansson som spatserade på vägen helt ensam ;) och vi tog sällskap med han :)
dom släppte av mig hemma, och jag la mig och sov direkt.
sen upp på morgonen för att åka till kalmar med mamma! :)
åkte till IKEA och köpte golv,galgar, och lite till det nya badrummet,det är riktigt roligt att köpa massa nytt! haha
sen var vi också inne på bauhaus för att kolla på taklister, vi sprang nog i alla hyllor och kollade men det fanns bara massa lister xS efter det åt vi pölse, gott! :)
och så köpte vi lite lampor också.
när vi hade handlat färdigt åkte vi in till kalmar för att hämta sebastian som skulle med hem.
och efter vi hade stannat och pratat lite med morbror sören med, åkte vi till lindsdal för att hämta hampus också!
det var det sista, och sen raka vägen hem. skönt! :D inte roligt att åka till kalmar en hel dag när man inte är helt frisk (A)
satt lite vid datorn när jag kom hem. och då helt plötsligt bestämde erik & jag att jag skulle komma till han en stund.
så det blev att åka till erik på kvällen! :D mycket mycket trevligt måste jag säga.
vi såg på Mr.Beans semester och bara mös! ni fattar inte hur bra han är, och hur bra jag mår med honom! <3
sen hem och sov tror jag.
och så skolan idag.
på idrotten kom inger, och vad skäll vi fick! mika & jag valde att spela pingis istället för att spela fotboll, och det fick vi!
och så kommer hon och säger att "välja" inte är någon ursäkt att inte vilja spela fotboll :s
och så på so:n så frågar hon vilka som var på fest i helgen! och då räckte mika & jag upp handen. och då sa hon: jaha ja, det var dom som var lata på idrotten.
jag menar, vi var ju faktiskt med på idrotten! hon kan ju inte skylla på oss! :@  ååååååh, vad arg man blir!
efter det hade vi håla,lunch. och klassråd efter också.
engelska sen och sista lektionen fysik.
tog bussen hem. och så stog karin, jag & amanda och pratade ett tag. riktigt roligt! :D
gick hem sen, och åt lite och sånt dära ^^
sen kom sven med alla mina bilder och musik från den gamla datorn, åh så skönt att dom gick att spara! annars hade jag blivit helt förstörd (A) och imon blir det hembyggdsparken med klassen & 7b. får se hur det blir! ;D
nej nu får det här räcka tycker jag. hoppas ni har orkat att läsa alltihoppa :)
vi ses när vi ses! :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0