en riktigt bra kväll!


ser ni hur roligt vi hade? :D

tjo!
gårdagen/kvällen var hur bra som helst :D kunde verkligen inte ha blivit bättre!
jag städade nog nästan hela dagen. fast jag fastnade vid datorn lite med, och så ringde erik, puss på det! ^^
sen kom mika till mig vid halv tre. vi väntade på killarna (y) "vi sitter här i väntan och spelar lite data" fy fasen vad man har roligt med dig! :) <3
sen kom då killarna, och vi pratade lite :)
vi började med maten, tacos blev det :D gott!
måste säga att vi fyra äääger i köket :D även fast "vissa" inte gjorde så mycket, host host* känner någon sig träffad?
aja, vi åt och skrattade riktigt mycket :D ljusstakarna vällte ju inte mika! haha
sen såg vi på morden i midsommer, mysigt & spännande.
haha, mika & erik låg en soffa, och erik & jag i en ;p det är grejer det ;) hahah
du får mig att må så bra älskling, du är bäst <3
sen kom hampus, och vi såg på bröllop och jäkelskap. och så kastade vi popcorn på mikaela (A) haha
erik, jag & hampus kunde nog filmen utantill tror jag. " det smäller på elva" :D
fy vad kul! :D
sen åkte mika & erik epa hem, vid halv elva tror jag.
och några minuter efter åkte erik också hem, det är konstigt hur man kan sakna någon man nyss har träffat :O
jag satt lite vid datan och sen somnade jag :)

tack så mycket för kvällen hörrni :D något vi måste göra om!

nej det här får räcka, vi ses :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0