du är bäst ;*

tjo folket!
dagen började med att jag vaknade vid halv sju. gick upp o s v.
gick till bussen. själva skoldagen började med en timmes spanska med björn :D fast vi sa nog inte en enda mening med spanska, vi pratade mest om annat (y)
efter det var det so.. lunch, mika & jag gick på upptäcksfärd :D
matte efter det, riktigt roligt! "mika, stoppa inte in pennan i fel hål" :D
idrott sen efter det. våran klass hade höjdhopp, men ida & jag kunde inte va med på det p g a våra knän, så vi fick va med 7a på tomtesmyg i stället :D gick bra.
sen hade vi so igen. hade so 12:an och massa annat.
när skolan var slut gick jag till uppehållsrummet, till erik :)
vi tog bussen hem till erik :D
vi såg lite på tv:n. och så lagade vi mat :D eller erik lagade mat. jag skar morötter och dukade.
riktigt gott blev det i alla fall!
sen gjorde vi väl inte så mycket mer :s haha
åkte hem vid åtta. åt lite glass och nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt.
imorgon blir det sovmorgon, ett stooort + på det! ska åka till konsum till halv nio imorgon.
sen vet jag inte riktigt vad det blir, får ut och springa kanske :D vi får se.
vi ses, pusshej ;*

FURNISH.etc
2009-03-27 @ 16:49:12
URL: http://furnish.blogg.se/

Oj, jag visste inte att brorsan kunde laga mat :P Är det du som lärt han? :) Kram Emmy




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0