bästa lördagen på läääänge!


jag måste säga att jag är riktigt lycklig!
jag har vääääärldens bästa pojkvän,familj & vänner <3

tjena folket :)

igår blev det älskling. åkte dit vid tre, för att åka skridskor mysigt måste jag säga!
vet inte hur länge vi åkte, men kul var det i alla fall. sen gick vi hem till erik ^^
såg på film, walk the line med johnny cash? xD
den var bra i alla fall, och med riktigt bra sällskap blir den ännu bättre! :D
mat blev det med, gott! :D 
sen såg vi färdigt på den och det blev slutet på mamma mia med, haha :)
vi hann se slutet på melodifestivalen med, och få efterrätt, inlagd päron med after eight, redigt gott! :D
efter det var det ju wallander, men den verkade inte så bra. så det blev beck istället. "öga mot öga" usch säger jag bara! :O fast den var bra i alla fall, och så finns det ju någon som man kan krypa tätt intill :') huhu
du är bäst :*
beck var slut vid halv tolv nån gång. så efter det låg vi bara och myste ^^
åkte hem strax efter tolv. tack så mycket för kvällen bästaste! :)
jag älskar dig <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0