äntligen lördag ^^

bäst <3
han är  bäst! :* <3

gårdagen kunde inte ha blivit bättre! :)
åkte till min finaste vid sju nånting. vi såg först på bröllop och jäkelskap, fast den var inte så bra. så då bytte vi till madagaskar? ;p den var inte heller bra, så till slut blev det beck (y) fast jag kommer inte ihåg knappt något av den. bara självaste mordet. haha
sen låg vi bara och myste, kan det bli mycket bättre? nepp, tror inte det :D
sen idag, sov jag till halv elva, redigt skönt! :)
min kusin,moster & mormor kom på besök, trevligt!
har hunnit med och städa också :d stolt*
sen kommer erik ikväll med :D uuh ^^
kanske bli melodifestivalen eller något annat, vi får väl se :)
nej nu hinner och orkar jag inte skriva mer. vi ses väl! (:
puss på´t <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0