Midsommar helg

Bilder från Sörvik kommer nu.
Helgen har varit kanon,verkligen!
Mamma skjutsade mig & Filip dit på torsdagen.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde på kvällen då, men skit sak samma ;)
På fredagen var det att gå upp skapligt, och jag var jääääääääätte trött!
Vi gick till midsommarstången, och klädde den. Trevligt var det!
På eftermiddagen åkte Erik & Filip vattenskidor, iiiiiiskallt!
Och på kvällen åkte vi till Eskilssons och firade midsommar, rikigt kul måste jag säga :D
Vi åkte hem runt halv tolv, och vi somnade som tre stockar ;) hahahah
På lördagen sov Erik & Jag till tolv (A) Vi gick upp och åt, och så gick vi och sov igen (!?)
Vi åt på kvällen sen igen, och vid halv tio tror jag, gick vi och la oss igen.
Och sen igår vaknade vi väl runt halv tio någon gång.
Vi åkte båt och fiskade.
På eftermiddagen åkte jag hem.
Kusinerna kom och grillade, mys :)
Nu ska jag slänga upp lite bilder också, ses senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0