klasskamp & ABC dag

Sista skoldagen idag.. :'s ska man skratta eller gråta?
Aja, jag gör både och.
Skönt med sommarlov, men också tråkigt att va ifrån klassen och alla nior slutar..
Skolan idag då, hade ABC dag.
Fick titta i brandbilen ( Mikas pappa var där (Y) )
Ambulansen, släcka någon slags docka och släcka olje grejsimojs med pulver ;)
Fick också någon "föreläsning" om sjukvård.
A= andning
B= blödning
C= chock
lite har man lärt sig ;) haha!
Hade också klasskamp och vår klass kom sist?
Men men vi va lika glada för det :D
Fick glass av Inger också, så var vi i klassrummet sista stunden och pratade :)
Just nu sitter jag hos mormor,
och om det är någon snäll virserumsbo som har lust att hitta på något,
skriv gärna till 073 80 33 186! höhö
Nej, nu orkar jag inte mer. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på precis, men något får det väl bli..
Vi kanske hörs senare,
puuuuuuuuuuuuuuss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0