Kan man inte bara spola tillbaka tiden?

Ojoj, glömde skriva igår! :O Förlåt, förlåt.
Aja, igår hände det inte alls mycket, så jag orkar inte ens skriva om det.
Skolan idag hände det inget intressant, så orkar inte med det heller.
Sen har jag tänkt på om jag också ska börja med det såkallade "dagens outfit" vad tycker ni? :)
Har badat idag också, det är 20 grader i poolen! Gutt! :D
Imorgon händer det massa tråkigt & roligt. Tråkigt: konsthallen. roligt: bada med massa tjejer i klassen & speedway! :D
Nej förlåt, nu hinner jag inte mer. Blir nog inte att jag skriver imorgon, så förhoppningsvis ses vi på onsdag!
Hej på er! :)

FURNISH.etc
2009-06-02 @ 10:59:56
URL: http://furnish.blogg.se/

Nu skulle t.o.m. jag våga hoppa ner i din pool, kaaanske :P



JAAA, dagens outfit vore jättekul!



nu är det bra några dagar kvar sen kommer jaaag hem <3

ida
2009-06-02 @ 16:26:27
URL: http://viderung.blogg.se/

förlåt /: <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0