Det blev en kanondag, precis som jag hoppats på!


bilden är tagen av moi

Hallå.
Skrev ju på bilddagboken att jag skulle skriva lite här också,
så får väl ta att göra det.
Har varit med Hedvig & Sara idag, det behövdes har saknat dom!
Sen har jag också fått sommarjobb idag, i Aby ska va i butiken.
Kul? Jodå :D
Sen har det inte hänt så mycket annat idag, tog inga bilder från Sara & Hedvig..
Nu ska jag snart hoppa ner i sängen,ska upp och va barnvakt åt Nellie & Theodor.
Sen blir det nog mest att ta det lugnt inför tisdag, är ganska nervös faktiskt,
men jag tror det kommer gå bra.
Önska mig lycka till? (A)
Fast det är ju liiiite skönt att jag känner familjen Axelsson nu ;) hahaha!
Nej nu ska jag hjälpa mamma att prima(stavning?) golvet.
Vi ses förhoppningsvis imorgon? ^^
Godnatt på er!

FURNISH.etc
2009-06-15 @ 14:56:39
URL: http://furnish.blogg.se/

Åh det kommer gå sååå bra för dig Tova, du är så gullig och duktig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0