the greatest thing you'll ever learn. is just to love, and be loved in return ♥

Okej, nu är det så här; ni får stå ut med att det kommer massa fotobilder dom här dagarna, har inget bättre för mig ;)

Så här kommer några från dagen.

Blev inte så bra skärpa, som jag ville..


Ääääälskar den här bilden! :) är så glad att jag fick med regndropparna!


Inte världens finaste bild, men den funkar för mig iallafall.


Höhö, mina dumlekakor (a)


På något sett, gillar jag bilden :)


Nästan likadan, men ändå annorlunda.


Tycker om att jag fick med dropparna på bilden :)
Även om skärpan inte blev så bra, tyvärr..


Okej, nu såg jag flugan som absolut inte skulle va med på den här bilden! :o

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, eftersom den här långtråkiga dagen börjar gå mot sitt slut, äntligen! :)
Ni fattar inte hur tråkigt jag har haft det idag alltså, jag har inte gjort någonting ;s
Imorgon blir det speedway eller sörvik, får se vilket erikpöjken väljer. Om han vill att jag ska komma eller gå på speedway.
Ni kanske gissar vad jag hoppas på? ;)
Juste, ni som kollar på min blogg eller följer den, kan inte ni reklamera mig blogg om ni har lust.
Känns som att jag har väääldigt få besökare. Men bara om ni vill! :) :$

Nu behöver jag verkligen gå och lägga mig, ögon åker snart igen.
God natt sötnosar :)
Martina
2009-07-24 @ 10:25:59
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Sv. ja de brukar mamma också säga :P så får väll testa de :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0