Shopping i Vetlanda med mamma, ♥

Hejsan!
Idag blev det Vetlanda med mamsen.
Köpte lite grejer, och jag är nöjd!

En grå tröja, HM
En rosa tröja,
HM
Ett vitt linne, HM
En vit bh,
LINDEX
En snobben bh (h) , LINDEX
Foundation,
LINDEX
BjörnBorg trosor,
People
Sen bjöd jag mamma på mat, huhu ^^

Vi handlade lite på Maxi & ÖB . Köpte lite hårspray och sådant nödvändigt :d
Jag dammsög & plockade iordning lite.
Hoppade in i duschen & sen ringde Erik och sa att han kom snart.
Hoho, så glad jag blev! :D
Och vet ni vad han frågade? "Om jag ville ha något"? Hur oromantisk får man va xD
Men jag sa att om han inte tyckte att han ville köpa något, så ville jag inte ha något ;)
Men han hade köpt en chokladask (a) Även om jag har "godisförbud"..  haha! Emmy, det blev inte sju röda rosor som du sa att han skulle köpa! ;o hahaha :D
Aja får väl äta upp dom! ♥
Vi mös & åt. Sen åkte han till Anders.
Av mig fick han en CD skiva, som jag har gjort med mina favoritlåtar, och sen en ros, :)
Nu ska jag plovka iordning i rummet och sen får vi se om jag orkar se en film eller om jag ska sova.
Imorgon blir det speedway med någon? xD
Aja, nu orkar jag inte mer vi hörs! :)
GODNATT & SOV SÖTT :) ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0