love will last forever, you and me together.

Hejsan!
Var ett tag sen nu.
Har hänt lite sen sist.
Jobbade igår, från halv nio till ett.
Sen kom Erik och hämtade mig, och vi åkte hem hit.
Gjorde iordning oss och sen åkte till Ånhult.
Moster fyllde 50 år, grattis henne :D ♥
Det var trevligt, faktiskt! :)
Kom hem sent, runt halv tolv.
Min sötnos, sov här också.
Puss på det :* Och sen har jag ju sååå svårt att sova med någon annan,
så jag har väl knappt sovit något inatt, och sen vaknade tidigt idag med.
Kul -.-
Sen gå upp och äta frukost med mammi.
Vi la oss vid tv:n ett tag, och sen åkte han hem.
Efter en stund kom Moster ( inte hon som fyllde år ) & mina kusiner.
Måste säga att det finns roligare saker, än att ha två små barn springande efter sig,
det är knappt så man inte får vara ifred på toaletten ;) hahhaha!
Sen åkte jag och jobbade vid halv tre till sex.
Mamma kom och hämtade mig, och sen åt vi grillat kött & färskpotatis.
Finns det något godare? :D
Sen nu ska jag kolla om det finns något på tv:n & sen måste jag nog nästan gå och lägga mig.
Vi ses snart igen, lovar! :)
puss :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0