Ledig dag, woho!

Hej, mina söta läsare.
Även om det inte är så många ^^ Huhu
Igår jobbade jag till tolv, så hade hela dagen ledig sen.
Var med bästa Evelina, och det var verkligen efterlängtat!
Gud, så länge sen det var ;) Vi såg på "I taket lyser stjärnorna",
och det är en film jag rekomenderar att se, den var jättebra! :D
Vi såg lite på så som i himmelen och två O.C avsnitt, wiihoo!
Sen idag var ju jag ledig, skönt alltså.
Har hunnit o va med Maja & bara tagit det lugnt.
Hon tog lite bilder på mig, men typ ingen blev bra.
Ser ledsen ut på alla bilder (?)
Aja, lägger upp en jag gillar i alla fall.

Ser ledsen ut (?) och så har jag solen i ögonen ;)

Imorgon blir det jobb, HELA dan.
Så antagligen ses vi inte då.
Nu ska jag kolla runt lite, vi hörs! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0