dåligt veckoslut... ;/

Helgen har varit bra, men dock ingen speedway.
Blev Sörvik istället, och om jag ska vara ärlig; är det nästan bättre än speedway (a'
Tog epan till oskarshamn, och det gick bra. Fast han tappade sitt slutrör på vägen..
När vi kom, var Elin & Erik där också, trevligt! :) Vi grillade och så, mys.
På lördagen åkte vi däck, fast inte efter motorbåt men det får bli en annan dag låter skitskoj ju! ^^
Sen kom Emmy & Toni. Uh, så jag har saknat henne! :$ Redigt kul att träffa dig Emmy! :D ♥
Juste, tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg! http://furnish.blogg.se/
Sen idag när vi vaknade hade jag fått sms, om att mitt marsvin var död.
Inte så rolig start på dagen måste jag säga..
Får se om vi begraver honom imon eller på onsdag.
Imorgon ska ju va min GLADA DAG! Man kan ju inte va ledsen på sin halvårs dag med världens bästa Erik (a'
Sen när jag kom hem, stäade jag faktiskt hela mitt rum! Stolt*
jag kan om jag vill :D
sen kom moster,mormor & kusin. Och för en gång skull var det faktiskt trevligt! :) ♥
Iman & jag satt och lyssnade på musik, herregud vad hon kan den ungen ^^
Tova nr2 som min moster säger (a)
Annars pratade & såg på morfar på film. Lite jobbigt i början men sen var det rätt så trevligt att se han! :)
Sen forsätta med mitt städande, och nu har jag städat ALLA mina hyllor, och det är många ska jag säga er!
Har ränsat & slängt också, skönt :D
Nu blir det snart sängen & imorgon måste till vimmerby & blomsteraffären ^^,
Vi hörs nog imorgon.
GODNATT SÖTNOSAR ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0