klipp klipp

 
klippning imon! (y)


hejsan svejsan :)
skolan idag, gick fort!
först hade vi håla istället för matten, ;D
så där gick en timme. sen syslöjd. men glömsk som jag är, så glömde jag min brodering och jag fick börja sticka istället (a) haha
och sen spanska. huuur tråkigt som helst.
och sen maten, hade gaanska lång mat idag.
sen har dom ju tagit bort våran stora håla på torsdagen :@
så vi hade lästimma, eller vi lyssnar på ljudbok xD
och sen en svenska lektion efter det.
gjorde färdigt allt, stolt* :D
och sen engelskan, gick segt men det var okej ändån.
sen nu i kväll blir det väl att plugga och sånt.
sen imorgon blir det syrran & klippning, härligt att få bort lite av håret. börjar bli lite föör långt nu!
men vi kanske ses imorgon! :D pusshej :*



jag längtar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0