det är helg, och det gillar vi :D

hej på er :)
nu har jag följt trenden och skaffat blogg, får se hur det går bara! ;o
ska väl försöka skriva här så mycket som möjligt.
idag har jag varit med syster ida :D ida flööööög! :D höhö
sen skolan idag med. tråååk.
och nu blir det väl att sitta här ett tag till, och sen tv:n ;p
får hem min mobil idag med. trevlans :D
och svenska läraren daniel; "han har nog inte alla chipsen i påsen ^o)"
DET ÄR HELG NU, DET GILLAR VI! :DD

menmen, får se när jag skriver nästa gång.
puss på´t <3



Nu blir det att skriva om dagen lite.
gick till skolan, skönt faktiskt :O förrutom spanska skiten! hatar dom där verben :@ verkligen haaaatar dom!
kan ju ingenting, kommer inte klara provet heller ;)
sen följde MIN ida svensson med mig hem, vi åkte med mamma istället för bussen (a)
kom hem, och jag städade lite, och ida satt vid datan ;p
sen åt vi lite, kyckling & potatissallad, fast vi åt i omgångar! ;)
först åt vi lite, och sen flööög vi och sen åt lite igen ;D
en väldigt rolig eftermiddag måste jag säga! :D tycker om dig väldigt mycket syster <3
syster:D
2009-01-23 @ 21:55:20
URL: http://viderung.blogg.se/

:D jag kan flyga:D haha, du är bäst, jag älskar dig <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0