lördag igen! :D

tjena :)
datan funkar än så länge (y)
igår va det skola som vanligt, först biologi,spanska,bild,lunch & svenska.
dagen gick fort, och jag tog bussen hem. myys ^^ huhu
när jag kom hem blev det att sitta lite vid datorn, äta och sen åkte vi på bandy . haagan och dom spelade ;p
fast vi åkte hem till haags efter första halvleken.
såg på let´s dance och sånt :) och åt godis (y)
killarna vann förresten, grattis till dom! :D

idag : har det blivit att städa lite, har det väldigt stökigt på mitt rum (a) haha
har ätit och sett på skidor ;> haha
sen blir det väl melodifestivalen eller något sånt & wallander med bästa :) <3
mysigt om något (A)
aja, nu blir det inte mer. skriver kanske imon eller något sånt :)
tjosvejs! :)



jag måste bara våga! :O (a)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0