Snön ligger vit på taken,endast tomten är vaken.'

Godkväll bloggen & alla ni andra!

Har inte haft någon möjlighet till uppdatering under helgen, eftersom jag har varit hos pappa så satt min bror vid den hela tiden, men jag ska inte klaga! Har ju klarat mig en hel helg utan dator, så det är rätt så bra, wiii!

Utklädnadsdagen gick inte så värst bra... Men jag hade finast hår i alla fall :D
Efter skolan åkte jag till pappa i Lindsdal, och jag har faktiskt saknat honom (a)

I fredags såg vi på idol, och ni skulle bara veta hur mycket mitt hjärta bankade när Tove & Erik stod där uppe och skulle veta vem som åkte ut, och ni skulle bara veta hur glad jag blev när jag fick höra att det var Tove som åkte ut!!! :'D

Sen igår åkte vi in till Kalmar, vid IKEA och det. Jag köpte två halsdukar & Pieces trosor ^^
Efter det var det IKEA som gällde, eftersom jag skulle visa vad jag önskar mig i julklapp, hoho!

Vid tre åkte pappa & jag och tvättade bilen ute i Smedby och efter det åkte vi och hämtade min älskling som kom med tåget :*

På kvällen sen blev det hemgjord pizza,kräftor & tv:n :)
Och idag var det dags för hemfärd, och gud så skönt att få komma hem! :D

Ikväll ska jag göra lite läxa och sedan städa lite på rummet, eftersom jag inte hittar min kyrkogångsbok, inte bra.... (n)

Nej nu ska jag slå in mormors paket, vi hörs troligtvis imorgon,
pusshey.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0