Jag önskar bara att det kunde vara sommarlov nu, och att vi skulle sluta nian..

Har ett litet uppehåll i mitt städande, och ni skulle bara veta hur fint det är nu! Hihi.

Igår var det skola, som inte alls var bra. Jag önskar bara att det kunde vara sommarlov snart, och vi skulle sluta nian så att jag slipper allt det här.. Men man kan väl inte fly från sina problem.. Men det finns bara en eller två saker som får mig att stanna kvar i 8c och det är Lisa.R & Inger.. Men jag får se hur jag gör, är tveksam på om jag ska stanna kvar i 8c.. :'/
Men om jag skulle byta, skulle jag säkert ses som "feg" och det är nog ännu värre än att stanna kvar och vara Stark!
För det är precis det jag tänker göra nu, jag tänker satsa på läxor,prov,lektioner och allt annat som har med skolan att göra, bara för att jag kan & jag vill!! :D

Men julbordet igår var suveränt! Mycket god mat & bra sällskap.
Åkte hem till E efter det, och så sov jag där.
Men den här jäkla hostan gör att jag sover dåligt, så jag är liiiiiiiiite trött idag ^^
Åkte hem idag på morgonen, eftersom dom skulle ut och hugga julgran.. Jag hade så gärna velat följa med men jag var ju tvungen att städa (n) huhu.

Funderar nu på att lägga mig och titta på film en stund, och kanske försöka sova en liten liten stund.. ^^,
Måste också göra Bowling Turneringen x| Menmen, kvällen kommer bli såååååå bra! :d Och jag längtar.

Blev ett längre inlägg idag, gämfört med de andra dagarna.
Vi hörs kanske ikväll, vi får se! :)
Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0