Jag ger allt jag har, för att du ska stanna kvar.

Goddagens.

Julen är över för iår. Rätt så skönt faktiskt!
Min jul började i måndags, då jag fick julklapp av Eve,i tisdags av Louise.
I onsdags åkte jag till älskling & sedan kom Emmy & Toni, Elin kom också.
Så vi hade lite "minijulafton" och bytte julklappar. :)
Jag fick mycket fina grejer! Slänger upp lite bilder senare.

På torsdagen vaknade jag brevid min älskade pojkvän, och vi bytte julklappar :)
Tänker inte säga vad jag fick av honom, det får blir vår lilla hemlis ;* Men massa pussar blev det i alla fall!

Sedan åkte jag hem, och han somnade om ;) Vi åt frukost hemma och sedan åkte vi till farmor & farfar.
Åkte till kyrkan efter det, det var långtråkigt xP

Åkte hem och åt och såg på Kalle Anka. Öppnade julklappar efter det.
Jag fick:
Monopol med kreditkort
lovikavantar
stickad mössa som mormor har gjort
möbler (kommer bild på det längre ner i inlägget)
Bäst of Dag-Otto filmen
Nyårsklänning
pyjamas
pengar
chokladask & pengar av farmor & farfar
prenumeration på FRIDA
Smyckeshand av Emmy
Sminkväska av Emmy & Toni, Elin & Erik
Hårprodukter från Lanza av "Rosenhilltomtarna" ^^
Och *** ******** av min söta pojkvän :*
Sen fick jag ju också:
Badskum & halsband av Evelina
Neccesär/sminkväska & badskum av Louise.
Tack så mycket för alla paketen! :D <3

Kyrkan på kvällen vid 23.00. Skulle gå proccesion.
Det gick kanon och som tack för att vi "jobbade" på julafton, så fick vi varsin Alladin ask.
Sen hem och sova, och idag sov jag till 11.40. haha!
Gick upp och började städa och plocka undan, så jag har precis blivit färdig :D Ska bara bädda sängen tills min kusin & moster kommer.
Imorgon blir det farmor med släkten & sedan paketleken hos familjen Svensson, woohooo! :D

Nu ska jag slänga upp lite bilder på det jag fick. ( det mesta i alla fall )
Puss



Detta var vad jag fick av pappa <3
Två "bänkar/hyllor" och en dvdhylla.

:)

:)


Smyckeshanden som kom väl till användning! :D tack ♥




Så, får räcka nu :D
Somsagt, tack !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0