hey mr dj, won't you play another love song, for my baby and me?

Godkväll kära bloggläsare.

Somsagt skolan var väl inge vidare, i alla fall inte idrotten! :(
Bussen hem var i så fall mycket bättre :D Satt ju med Min Evelina! <3
Ikväll har jag inte gjort ett dugg, har haft så tråkigt som man bara kan ha.. Jag vet inte vad jag ska göra!
Jag skulle helst vilja ha någon läxa som jag kan göra eller något... ;s haha (a)
menmen.. Funderar på att gå och lägga mig tidigt, nu när jag har chansen. Och jag känner att ögonlocken nästan åker igen på mig nu, och klockan är tjugo över sju.. -.- haha.
Imorgon ska vi göra julgodis här hemma, myyys.

På fredag är det film med klassen som gäller, 2012 :D Sen på måndag är det någon liten film på engelskan och någon film på matten. På tisdag är det Hockey-Bandy dag,klassföreståndar tid & Spex :D Sen är det ÄNTLIGEN jullov, vilket behövs väldigt mycket nu :'D Sen är det dagen innan julafton, och då hoppas jag få träffa Emmy, eftersom det var ett tag sen! :)
Och efter det är det redan julafton, shiiit! :o

Nej nu ska jag gå och ha tråkigt igen.. Puss :*
FURNISH.etc inredning & design
2009-12-16 @ 21:58:21
URL: http://furnish.blogg.se/

Åh jag hoppas också att vi ses då! Längtat! Kram gumman!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0