Här i en dröm, som saknade slut.'



Jag måste säga att nu när allt har lagt sig, och vi har gått på jullov, så kan jag inte säga att jag inte saknar klassen!
För nu när allt kommer omkring, så gör jag det (a'
Jag hoppas att de som ser det här verkligen tar åt sig.
För jag skulle inte klara mig utan min klass! =')



Nu sitter jag och knappt gör någonting..
Imorgon blir det att sätta upp mina ramar som jag köpte i Kalmar i söndags men det kommer bilder på det imorgon! :))

Funderar på att lägga mig och titta på film, men jag vet inte redigt vilken ;s
Jag har sett alla filmer jag har, och de är så tråkiga nu.
Så det får bli typ Twilight som jag inte har sett så många gånger. :)

Ska inte uppehålla er mer nu, utan jag ska sätta punkt.
Puss & godnatt ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0