Dan före dan före dopparedan.

Godkväll.
Blir ett kort(kanske långt) inlägg till.
Har precis badat för andra kvällen i rad, och oj vad varmt och gott det är! Man blir precis varm och lugn i kroppen.

Idag har jag fått ännu en julklapp, vet inte om jag skrev att jag fick en igår? ;p
Men i alla fall, Louise och jag bytte idag, och ingen kunde hålla sig så när vi satt på bussen öppnade vi dom (a'
Jag fick badskum & en neccesär, mycket bra och användbart! :D

Har också stickat på mina lovikavantar, fast jag gjorde bara ett varv ^^ Sen har jag slått in paket och imorgon ska jag slå in min till paketleken, men då får Nellie hjälpa till :) Eftersom hon brukar vilja det, hihi.
Somsagt, Nellie kommer imorgon. Fick ett samtal från henne förrut under dagen, och hon frågade om jag ville voffla håret på henne, haha. Hon är för söt!
Så imorgon kommer hon, och så ska hon vara här en stund också, taha.

Imorgon ska jag också få träffa Emmy igen, vilket ska bli jättekul! :D
Sedan sover jag där, om det inte skulle komma något emellan, vilket jag inte tror att det gör!
Och sedan är det ju faktiskt julafton, kan ni tänka er? :D

Spex idag också, var väl bra. Men förra året var bättre, måste jag säga!
Det var nästan bara samma personer med hela tiden, och oftast så var det nior, och knappt inga åttor, vilket var tråkigt.. ;p
Såg på American Pie "The love book" efter det, med klassen. Men vi hann inte se färdigt den...

Vi har också fått nya scheman, som är JÄTTERÖRIGA! T.ex så har vi inte matte samtidigt som andra i klassen, då har dom tyska & franska.. Och jah, det är jättekrångligt i alla fall..

nej nu ska jag umgås lite med familjen, och sedan gå och lägga mig.

GODNATT.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0