Blev inte direkt som jag hade tänkt mig. ;)

Nu sitter jag här, och har precis gjort lite läxa. Och jag som hade tänkt att detta skulle bli en läxfri kväll, men icke sa nicke. Hade glömt bort att jag skulle på bio imorgon, och då har jag ju inte tid med läxor på kvällen, så det var bara att sätta igång med spanskan. Engelskan gör jag på lektionen imorgon (h)

Nu funderar jag på att lägga mig i badkaret med massaskum och lite musik.. ^^  Men får se hur det blir med den saken.. Brukar ju nästan aldrig bli som jag har tänkt mig xP

Nu ska jag försöka att avsluta det här på något snyggt sätt. Men kan inte hitta på ngt, så det blir väl det gamla vanliga.
PUSSHEY!
FURNISH.etc inredning & design
2009-12-08 @ 19:36:44
URL: http://furnish.blogg.se/

Sv; Vi kommer till Rosenhill på kvällen den 23e. Stannar tills 25e eftermiddagen. Sen kommer vi igen på morgonen söndagen den 27 och åker hem på morgonen den 28e. Ska du till Erik någon gång under den tiden vi är hemma? Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0