All I want for christmas, is you :*

Godkväll bloggen & alla läsare.

Skolan idag, var väl bra. Började med ett par lovika vantar i syslöjden, eftersom min fina kudde är färdig :D
Sen var det engelska, fast någon direkt engelska lektion blev det inte haha. Vi såg på "Ronny & Ragge" istället.

Efter det var det egentligen spanska, men Patricia var sjuk.. Så vi fick håla och ingen glass! :o Hehe
Så Ellen & jag satt och pratade julklappar i 30 min, deni ;-)

Lunch efter det och sen Elevens Val och sist var det Matte, då vi såg färdigt på "Ronny & Ragge". :)

Satt med Louise hem, och guuuuuud så kallt det var att stå och vänta på bussen :s
Men man kommer ju hem i alla fall!

Ikväll ska jag plocka ur mina hyllor och lägga det i kartonger.
Måste också slå in mammas julklapp & fixa fika eller något tills imorgon.
Åh, vad skönt att det är sista dagen i skolan imorgon! Och det kommer bli riktigt kul :D
Hockey-Bandy dag & Spex, wiiiiiiiih!

Har också fått en julklapp idag, av Evelina. Och imorgon ska jag ge Louise's paket men får se om vi öppnar dom i skolan eller inte ;p

Känner att hyllorna börjar dra i mig nu, och nu har jag ju faktiskt skrivit lite :D

Juste, det var ju julkonsert igår, och det var superbra! Mamma & dom är så duktiga (a)
Nej nu måste jag gå, puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0