2009 börjar lida mot sitt slut... tänk vad tiden går! :O

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja!
vad? Haha, jag har väl gjort mycket! Jag har varit tillsammans med någon i mer än två veckor ^^ haha!
höll du några av dina nyårslöften? jag ger aldrig nyårs löften ;p
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - det tror jag inte ;p
dog någon som stod dig nära? - nej.
vilka länder besökte du? - Kreta :)
är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - inte vad jag kan komma på nu ;s
vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 27 januari, helt klart <3
vad var din största framgång 2009? -
inte en aning! xO
största misstaget? - kommer inte på något nu.
har du varit sjuk eller skadat dig? - jag stukade mitt knä ^^
bästa köpet? - ojojoj, ingen aning! :o
vad spenderade du mest pengar på? - kläder måste det nog bli :)
gjorde någonting dig riktigt glad? - Kreta! & Erik såklart.
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Lars Winnerbäck-om du lämnade mig nu. Johnny Cash låtar ;-) Och säkert många många fler!
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare helt klart :D fast sen har jag säkert varit ledsnare någon gång också ;)
vad önskar du att du gjort mer? - Finns säkert mycket, men inte något jag kan komma på nu..
vad önskar du att du gjort mindre? - suttit vid datorn! :O
hur tillbringar du julen? - med familjen, och kanske kusinerna ibland :)
blev du kär i år? - Ohja!
favoritprogram på TV? - många! :) Ullared t.ex (y)
bästa boken du läste i år? - oj ;s ingen aning!
största musikaliska upptäckten? - ERIK GRÖNWALL!
något du önskade dig och fick när du fyllde år? - björn gustafsson filmen :) och ett sms från erik, som jag också fick ^^ ( då var vi inte tillsammans)
något du önskade dig men inte fick? - gjorde jag säkert :s
vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Hade gäster och fick paket :d
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - kanske, kanske inte.. ;p
hur skulle du beskriva din stil år 2009? - min :d
vad fick dig att må bra? - erik evertsson, familj,vänner & musiken kanske :)
vilken kändis var du mest sugen på? - ingen aning? ;s
vem saknade du? - oj, många! :o
den bästa nya personen du träffade? - erik (a)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0