Tårarna rinner, som aldrig förr..

En liten kvällsuppdatering, skadar väl inte?

Kalas idag, för Nellie skruttan som fyller 4 år. Grattis sötnos! :) ♥
Kalaset började vid tre och vi åkte hem vid halv sex tror jag klockan blev.
Hon fick massor av paket, En prinsess klänning t ex. Åh, jag kom ihåg att jag också ville ha en prinsess klänning. Någon mer som har varit som jag? (a)
Sen fick hon ett skrivbord och massa andra saker!
Aja, vi åkte hem och Erik ringde. Hade "förväntat" mig att få åka till Sörvik, eller åtminstone träffa honom innan han åkte, eftersom vi inte har träffats på sex dar. Han kunde inte komma, och han tyckte det va onödigt att jag bara kom en dag.
Jag menar, bättre att träffas en dag eller inget alls? =/ Men men, nu träffas vi inte förrns på Torsdag. Vilket är sex dagar till... Men ah... Jag orkar inte ens prata om det.
Har suttit och gråtit nästan hela kvällen, fast jag hyrde film också! :) High School musical 3. Bra film, verkligen :D Får ta att införskaffa mig den, så jag har alla tre. ( y )
Sen spelade vi lite spel, Deal or no Deal & Melodifestival spelet. Vann på båda :D
Imorgon blir det att spela wii.
På söndag va med Eve. Måndag,tisdag eller onsdag blir det förhoppningsvis att umgås med gudmor :D myyys ♥
Annars imorgon vet jag inte vad det blir, orkar inte med något för tillfället..
ÅÅÅÅHHHH, jag mår dåligt!? :'O Egentligen skulle jag bara vilja gråta, gråta & gråta. Men vad hjälper det?
Nej nu ska jag sova, så den här dan tar slut, och man kan ju alltid hoppas på att morgon dagen blir bättre.
Allt för mig, nu väntar sängen.
GODNATT! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0