old memories comming back...

HEJDÅ SKÅP 153 ♥

Idag bytte vi skåp... :( Jag vill ju ha kvar mitt skåp 153.. Och inte få ett nytt! :O
Menmen.. närmare klassrummet också, kanske lite bra det med.

HEJ!
Nu hade jag tänkt att skriva lite om dagarna :)
Igår var det första skoldagen, men det kändes verkligen inte som första!
Går i alla fall i åttan nu, wiieh :D
Dagen började lugnt med lite information från 8.20-10.00
Och sen idrott,So,Fysik & Biologi.
Måste säga att vi har ett rätt så skönt schema iår känns det som :)
På tisdagar har vi sovmorgon till kvart över tio, kan det bli bättre? :D
Jag åkte hem och såg på speedwayen på tv:n & kollade på biologi läxan.
Idag har det också varit rätt så skönt!
Började med so då vi bytte skåp.. Städade ur dom gamlade och så.
Efter det hade vi Svenska tror jag?? Har inte kommit in i schemat.
Iallafall hade vi Hemkunskap & Syslöjd.
Fick sluta med mitt broderi som INTE kommer bli färdigt, så skönt att slippa det nu :)
Blev nästan färdig med mitt pärmfodral, jag tror fasen jag ska ha det på pärmen ^^ haha!
Jag åkte hem och shhhhh! postade ett brev (a)
Sen hem och ja.. Har klätt om Hemkunskapsboken, som måste va omklädd.
Imorgon ska vi ha bad på idrotten, kallt :O Men, det är kul att bada och simma så det är rätt så lugnt faktiskt :D
Har knappt ingen aning om vad vi har imon! Teknik & Kemi har vi i alla fall, det vet jag och sen idrott då.
Erik började på gymnasiet idag, och han sa att det gick bra ;D
Nej nu ska jag göra lite annat, vi kanske hörs imorgon. Vi får se om jag har tid! :)
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0